شرکت های همکار
1403/01/19 11:04:31
شرکت های همکار

شرکت های همکار

شرکت PACIFIC REFRACTORIES تولید کننده بسیار بزرگ در زمینه مواد نسوز می باشد. این شرکت در سال 1994 تاسیس شده است.

شرکت PACIFIC REFRACTORIES در حال حاضر دارای دو کارخانه تولیدکننده مواد نسوز با امکانات آزمایشگاهی جهت انجام تست ها و همچنین اخذ استانداردهای ASTM و ISO می باشد.

این شرکت با هدف توسعه و تنوع بخشیدن به محصولات خود، شروع به همکاری فنی با شرکت Premier Refractories آمریکا جهت تولید جرم های نسوز با آلومینای بالا، جرم های نسوز درصد سیمان کم، انواع پلاستیک ها، ملات های با استحکام بالا و جرم های نسوز ساخته شده و ... نموده است.

شرکت PACIFIC REFRACTORIES محصولات خود را با موفقیت تولید و محصولاتی جهت استفاده در صنایع نفت و گاز، صنایع فلزات آهنی و غیر آهنی، صنایع شیمیایی، صنایع سیمان و ... روانه بازار کرده است.

این محصولات تحت نظارت مشاوران برجسته ای مانند شرکت مهندسان هند و MECON تامین و تولید می گردد.

 

Certificate

Pacific Refractories

Corrosion Resistant Material

Sulphur - Sulphuric Acid

Refractory Materials For Hydrocarbon

شرکت GBT تولید کننده محصولات شامل سیستم های پوششی و لاستیکی بصورت Heavy-Duty می باشد.

گروه شرکت های GBT ارائه دهنده سیستم های پوششی، سیستم های پوشش لاستیکی و سیستم های پوشش برای محافظت در برابر خوردگی سنگین در کارخانجات صنعتی در سطح بین المللی و آلمانی فعالیت می کند.

گروه GBT پیشرو در تجربه ، شایستگی و طیف وسیعی از خدمات شامل مشاوره ، برنامه ریزی ، مهندسی و طراحی می باشد.

 

GBT - Buecolit

GB_ GBT Company Group - Presentation

GB_GBT - Coating rubber coating and lining systema

GB_GBT - Plant Re - Development

GB_GBT - HAW - Steel apparatus engineering and rubber coating

 

HAW Linings GmbH بیش از 80 سال در حفاظت از خوردگی صنعتی تخصص دارد.

-این شرکت تولید کننده محصولات محافظت در برابر خوردگی جهت اجزا و دستگاه ها (معمولاً از جنس استیل) است.

HAW Linings علاوه بر برنامه ریزی و مشاوره کارفرما با کارمندان خود و یا به عنوان نظارت، خدمات تعمیر و نگهداری 24 ساعته را به همراه متخصصان خود ارائه می دهد.

HAW Linings GmbH یک شرکت از گروه شرکت های GBT-BÜCOLIT GmbH است.

شروع فعالیت CUMI) Carborundum Universal Limited) در سال ۱۹۵۴ از طریق Joint Venture بین Carborundum Co.USA و UNIVERSAL GRINDING WHEELS UK و MURUGAPPA INDIA شکل گرفت و در حال حاضر پرچمدار فعالیت های گروه Murugappa می باشد.

CUMI پایه گذار و بزرگترین شرکت تولید کننده ساینده های صنعتی (Abrasives) و نسوز (Super Refractories) در هند می باشد که اخیرا فعالیت های خود را در سایر رشته های علوم مواد نظیر سرامیک صنعتی، فیبر سرامیکی و صنعت ضد خوردگی نیز گسترش داده و به صورت فزاینده ای با کشورهایی نظیر استرالیا، کانادا، چین، اروپا، خاورمیانه، روسیه، آفریقای جنوبی، امارات و امریکا داد و ستد دارد.

تقریباً تمام ده کارخانه تولیدی CUMI اعتبار استاندارد ISO 9001: 2008 را برای استانداردهای کیفیت دریافت کرده اند.

CUMI با داشتن امکانات پیشرفته و اتحادهای استراتژیک با شرکای جهانی، به کیفیت و نوآوری شهرت پیدا کرده است. CUMI یکی از پنج تولید کننده در جهان است که دارای عملکردهای کاملاً یکپارچه ای شامل معادن ، فیوژن ، نیروگاه های بادی و آبی ، تولید ، بازاریابی و توزیع می باشد.

 

CUMI - 2009

CUMI -2016

CUMI - South Pars

CUMI - Isfahan Steel

CUMI PRODORITE BROCHURE

ceramic

cement

carbonblack

glass

 

شرکت Murugappa یکی از بزرگترین و پیشروترین مجموعه شرکت های مختلط در کشور هندوستان است.

فعالیت های این مجموعه تعداد زیادی از صنایع مختلف را در برمی گیرد که شامل مهندسی ساخت، ساینده های صنعتی، امور مالی و سرمایه گذاری، بیمه، وسایل نقلیه، قند و شکر، غذایی، دارویی، کود شیمیایی و غیره می باشد. با نیروی کاری بالغ بر ۳۲۰۰۰ نفر خدمات شرکت ۱۳ استان هند را پوشش می دهد.

گردش مالی شرکت در سال ۲۰۱۲ متجاوز از ۴/۴ میلیارد دلار بوده که علاقمندی بسیاری از شرکت های بین المللی بزرگ نظیر Mitsui Sumitomo، Foskor، Cargill، Chimique Tunisien  را به همکاری با این مجموعه به همراه داشته است و آنرا به سریع الرشدترین بنگاه کاری هندوستان ارتقا داده است.

KHODIYAR CERAMICS INDIA PVT LTD بزرگترین تولید کننده آجر و کاشی های ضد اسید و سرامیک در هند و یکی از تولید کنندگان برجسته هند در زمینه آجر ضد اسید است.

این شرکت طیف کاملی از آجر و کاشی های مقاوم در برابر اسید صنعتی را مطابق با استانداردهای هند، استانداردهای ASTM International ، EU و DIN و همچنین طیف گسترده ای از ملات های مقاوم در برابر مواد شیمیایی ارائه می دهد.

تولید سرامیک های KHODIYAR در سال 1995 از احمدآباد آغاز شد. محدوده تولید به تدریج از آجر و کاشی های مقاوم در برابر اسید خام به رنگ سفید / کرم تا تولید مجدد آجر و کاشی های اسید سنگین، آجر و کاشی های با اندازه دلخواه، تیرها ، آجرهای قوس کناری و قوس انتهایی گسترش یافت.

 

Khodiyar Certificate